Sesja ciążowa i rodzinna – Magda i bliźniaki.

Ta śliczna i zgrabniutka kobieta to Magda, w której brzuszku fika dwóch braciszków małego Damianka. Na sesji obecny był także tata Jacek, którego świetny kontakt z synem i czułość wobec żony zachwyciły mnie! Uwielbiam fotografować takie rodziny, z Ich zdjęć aż buchają pozytywne emocje, radość, czułość, miłość. I to się udziela… po sesji długo jeszcze uśmiech nie znika mi z twarzy. Dziękuję Wam za to, że mogłam tego doświadczyć. I do zobaczenia na sesji noworodkowej 🙂

Bliźnięta atakują – będzie się działo 🙂

To zdjęcie i to spojrzenie powaliło mnie na łopatki!

Luzik 🙂

Po koniec sesji Magda dała się skusić na trochę odważniejsze zdjęcia:

Teraz marzą mi się akty ciążowe, gdyby któraś przyszła mama chciała uwiecznić swój stan w takiej postaci to zapraszam serdecznie.

5 myśli na temat “Sesja ciążowa i rodzinna – Magda i bliźniaki.

  1. Przepiękna sesja zdjęciowa. W liceum mój nauczyciel biologii zawsze mówił że kobieta najpiękniej wygląda w czasie ciąży. Zgadzam się dziś z nim w 100%

Dodaj komentarz