Emma – dwutygodniowy cudny śpioszek. Sesja noworodkowa w plenerze, Trójmiasto.

W zeszły weekend zrealizowało się kolejne moje ciche marzenie 🙂 Udało mi się zrealizować sesje noworodkową w plenerze z prześliczną Emmą, która praktycznie całą sesję przespała. Czy to kojący wpływ bliskości jej mamy i pysznego mleczka w brzuszku, czy ciepłego świeżego powietrza, grunt że przekładana z koszyczka do koszyka otwierała tylko jedno oko sprawdzając czy wszystko gra i dalej spała. Tym bardziej się cieszę, że się to udało zrealizować bo jak w tamtym tygodniu widziałam ludzi w krótkich rękawkach, tak w ten weekend spadł śnieg.

Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała okazję ją fotografować, bo jest bardzo podobna do swojej ślicznej starszej siostrzyczki Oliwki:
Oliwia

I na koniec słodki całus 🙂

Normalnie z każdej sesji mam jakieś swoje bardziej ulubione zdjęcia, tak z tej nie potrafiłabym wskazać, które najbardziej mi się podoba…

Skomentuj

