Daria – sesja zdjęciowa z nastolatką, Gdynia, Gdańsk, Trójmiasto.

5 myśli na temat “Daria – sesja zdjęciowa z nastolatką, Gdynia, Gdańsk, Trójmiasto.

  1. Zapraszam na sesję, abyś mogła przekonać się, że przy odpowiednim oświetleniu nie mam potem za dużo pracy w photoshopie. Jestem z natury leniuch i lubię wszystko tak ustawić w aparacie i nie tylko aby potem jak najmniej grzebać w programie graficznym. Szkoda oczu 🙂 Tutaj na pewno rozjaśniałam oczy i lekko cienie pod oczyma, oraz usunęłam kilka pryszczyków typowych dla wieku nastoletniego. Daria jest tak piękna i naturalna że grzechem byłoby ją zmieniać 🙂

  2. według mnie dziewczyna ma coś w sobie ale widać że ma twarz troche aż za bardzo przerobioną . Nie rozumiem po co psuć zdjęcia 🙂

  3. Uważam że zdjęcia tej dziewczyny są bardzo nienaturalne. Na pierwszy rzut oka widać że są przerobione w photoshop’ie.

Skomentuj

