Małe Mikołaje – świąteczna sesja dziecięca.

Poczułam magię świąt i chętnie podzielę się nią z Wami. A może ktoś po cichu marzy o takiej sesji…? Jeśli tak – to zapraszam serdecznie 🙂 Chętnie pomogę urzeczywistnić wasze marzenia!

Mam kilka ulubionych zdjęć z tej sesji. A Wy macie jakiś faworytów?

4 myśli na temat “Małe Mikołaje – świąteczna sesja dziecięca.

  1. Oj bardzo nastrojowo się u Ciebie zrobiło, i mnie także naszła ochota na taką świąteczną sesyjkę 🙂
    Moi faworyci: zdj.1,2,4 i jak Pati pokazuje Mikołajowi język 😉 Oczywiście przystojniak już oczarował wszystkich przy projekcie 😉
    I

  2. Oczywiście wszystkie są piękne…czuje i , ze ja zejdę w końcu do piwnicy po ozdoby 🙂 tak mnie naszło po tej sesji…
    a mi chyba przypadł piękny uśmiech DD:)

Skomentuj

