13 ulubionych rzeczy.

Największą namiętnością moja córcia pała do sukienek, codziennie rano (zwłaszcza zimą) jest walka o to co ubrać, spodnie czy sukienkę 🙂

Jednak zapytana o to, co najbardziej lubi, wskazała książki. I faktycznie, nie wypuści mnie wieczorem z pokoju jeśli nie poczytam jej na dobranoc. Także w ciągu dnia często przynosi mi książki i prosi o przeczytanie. I zazwyczaj nie są to jakieś baje, wierszydła, o nieee. Moja córa najbardziej gustuje w literaturze naukowej: encyklopedia dla dzieci, świat zwierząt, owady i pająki (brrr)… Ostatnio nawet zaczęła pytać o literki, więc wyciągnęłam z półki Dominika „Elementarz” Falskiego i pomału zaczynamy naukę literek. Może pójdzie w moje ślady i zacznie sama czytać zanim pójdzie do szkoły? 😀

A tymczasem Pati zaprasza Was na poszukiwania zwierząt:

Skomentuj

