Marzenia się spełniają… Plener ślubny w Tatrach.

Spełniają się, naprawdę, sama jestem tego przykładem. Wystarczy tylko zamknąć oczy, wyobrazić sobie co by było gdyby…. no i powiedzieć o tym właściwej osobie 😉

Od pewnego czasu marzyła mi się sesja w moich ukochanych Tatrach, ale uważałam że to mrzonka, którą ciężko będzie zrealizować. I niewiele czasu minęło gdy spotkałam zwariowaną parę, która jak ja ma bzika na tle gór! Pojechaliśmy tam na kilka dni, z których tylko jeden był słoneczny, ale wycisnęliśmy z niego każdą słoneczną chwilę.

Dziękuję Wam kochani za te wspaniałe chwile, które będę pamiętać długo dzięki tym zdjęciom:

Specjalne podziękowania i pozdrowienia dla Irka!

8 myśli na temat “Marzenia się spełniają… Plener ślubny w Tatrach.

  1. I tu jeszcze to powtórzę- CUDNIE Iza !! Zdjęcia są magiczne :)) Gdyby nie to, że tak bardzo podobają mi się te, które zrobiłaś nam to powiedziałabym może nawet, że są to najpiękniejsze zdjęcia ślubno-plenerowe jakie widziałam ;P

Skomentuj

