Majka – sesja dziecięca.

No wiem, wiem, pewnie macie już po dziurki w nosie zapowiedzi i czekacie na jakiś pełniejszy materiał 🙂 (zwłaszcza moje młode pary). Jednak tyle pięknych zdjęć czeka na obróbkę, że nie wiem czy w najbliższych dniach znajdę czas. Ale obiecuję, że w końcu się doczekacie!

A tymczasem jedno zdjęcie z sesji prześlicznej Majeczki:

No dobrze, molestujecie tak, że nie mam wyjścia – muszę się ugiąć 😀 Oto reszta zdjęć z sesji z Majką.

Korona??? Po co mi takie coś?

Dajcie mi lepiej traktor, to jest najlepsza zabawki dla małej dziewuszki!

Pozowanie to bardzo ciężka praca, trzeba się posilić…

A Ty chcesz gryza?

Nie? No, misio na pewno nie odmówi, to jego ulubione 🙂

Wieeeedziałam!

Kocham się misiu!

Cóż za piękna para, nic dziwnego że mają takie śliczne dziecko 🙂

Uhmm, loczki…

A tu sesja ślubna jej rodziców:

Marta i Daniel

I zdjęcia prześlicznej Marty, które robiłam jej gdy była jeszcze dziewczynką (stara się czuję, fotografuję już dzieci modelek które fotografowałam jako dzieci hihi):

Marta
Marta1
Marta2
Marta3

Skomentuj

