Ania i Tomek – fotografia ślubna Trójmiasto.

Mówię Wam, warto marzyć, gdyż marzenia się spełniają. Tego lata miałam trzy marzenia, hmmm nawet mniej, bardziej mrzonki, swego rodzaju westchnienie „ach jak fajnie byłoby, gdyby…”. I chcę Wam przedstawić właśnie pierwsze spełnione marzenie z tej trójki.

Oglądałam u innych trójmiejskich fotografów zdjęcia w przepięknym kościele w Sopocie, gdzie zamiast ściany za ołtarzem jest ogromna szyba porośnięta zielenią. I powiem śmiało, że ten widok zapierał mi dech w piersi, powodował wzdychanie w stylu „chciałabym kiedyś fotografować ślub w tym kościele”…

Aż tu niedługo po tym przychodzą do mnie Ania i Tomek i oznajmiają, że będą brali ślub w tym kościele i chcą, abym sfotografowała Ich uroczystość. Możecie sobie wyobrazić uśmiech, jaki wykwitł mi na twarzy 😀 Nic więcej już nie mówię, teraz całkiem spora porcja zdjęć:

</a

</a

I na koniec mały smaczek dla wytrwałych – prawdziwe oblicze Ani i Tomka:

Aniu i Tomku, dziękuję za chwile pełne wzruszeń do łez i za chwile pełne śmiechu do rozpuku. Wspaniale się bawiłam z Wami, macie też cudowną rodzinkę i znajomych, których serdecznie pozdrawiam (jeśli wpadniecie tu do mnie kiedyś na bloga zostawcie jakiś ślad – będzie mi bardzo miło!!!). Żal trochę, że te chwile tak szybko minęły, ale tak jak i Wam, tak i mnie zostaną piękne wspomnienia w postaci zdjęć. I uwierzcie, że chętnie i często będę do nich wracać…

PS: Chyba powinnam zatrudnić kogoś, kto będzie za mnie robił selekcję zdjęć. Koszmarnie trudno jest mi odrzucać zdjęcia, które obrobię. Potem z tych znowu trudno wybrać te, które znajdą się w albumie. Za to na stronie mogę do woli i bez ograniczeń wrzucać wszystkie swoje „lubisie”.
Dla tych, co wytrwali i czytają te słowa stawiam piwo 😀

6 thoughts on “Ania i Tomek – fotografia ślubna Trójmiasto.

Skomentuj

