Alicja i Dominik.

Całe mnóstwo wspaniałych kadrów, nabuzowanych pozytywnymi emocjami, czułością, które Młodzi i ich rodzina pozwolili odczuć także na własnej skórze oraz uwiecznić na zdjęciach. Widzicie to?

Uwielbiam koronki…

A te buty wprost mnie oczarowały!

Widzicie TEN uśmiech? Wiem już w czym zakochał się Dominik.

Ach, to ostatnie zerknięcie dumnej mamy…

Uroczy dziadek, który obtańcował wszystkie panie na weselu łącznie ze mną, mimo chorej nogi!

Madziu – pozdrawiam 🙂

A teraz czas na moje ulubione plenerowe kadry:

Serdeczne pozdrowienia dla kapitana „Bukłaczka”!!!

Uwielbiam to zdjęcie:

I nawet słoneczko wyjrzało zobaczyć, co się tu wyczynia.

A działo się, oj działo…

To są dla mnie bardzo zmysłowe zdjęcia… Mają wielką moc.

No i na koniec małe tarzanie w sianie 🙂

A po wszystkim trzeba było po sobie posprzątać.

PS: Mały bonus:

Jeszcze raz dziękuję Wam pięknie za wspaniałe chwile, cudowne zdjęcia i wszystkiego dobrego!
______________________________________________________________________________________________

A tu cytat z maila od Alicji:

„Iza pewnie czytasz to od każdej Pary, która dostała płytkę, ale Twoje zdjęcia przeszły moje oczekiwania, to jest jakaś magia … Nie ukrywam, że przy prezentacji łezka mi sie zakręciła, zreszta nie tylko mi, jeszcze ta muzyka, nie no obłed…. Nie umiem znaleźć słów, jakimi mogłabym wyrazić to co czuje, cały dzień układałam jakieś poetyckie wyrażenia, ale z chwilą z którą to piszę mam łzy w oczach i pustke z emocji, bo tyle by sie chciało napisać. Jestem tak szczęśliwa że to wszystko wyszło, całe wesele a teraz te zdjęcia oddają cała tą uniosłą chwilę ….DZIĘKUJE DZIĘKUJE DZIĘKUJE…..

W sumie nie mam jeszcze swojego ulubionego zdjęcia, bo z pleneru było tylko” o nie to, to i tak przy każdym ;] Wczoraj zeszło mi sie 3h oglądania i miałaś racje, jest ich mnóstwo;]

Na blogu foty też super, juz dzis w pracy oglądaliśmy;]

Dziekuje Ci Iza, jeszcze raz ściskam i pozdrawiam

ZACHWYCONA I ZAUROCZONA ALICJA ;]”

No i czyż serce nie rośnie gdy czyta się takie słowa? To ogromnie mobilizujące! A teraz kończę kolejny materiał kolejnej wspaniałej pary i nie mogę się doczekać aby go Wam zaprezentować 😀

Jedna myśl na temat “Alicja i Dominik.

Skomentuj

