Entuzjastyczne maile i mała zapowiedź.

Uwielbiam korespondować z moimi parami, ale najpiękniejszy jest moment gdy przesyłam im kilka zdjęć „do wglądu” aby nie musieli w niepewności czekać na cały materiał. Dostaję wtedy maile o treściach, dzięki którym gra mi w duszy i rosnę conajmniej o kilka centymetrów w górę :))

Oto przykład ostatniego:
„Izunia!
Jak się masz?

Już kilka razy pisałam do Ciebie maila, ale nigdy nie mogłam go skonczyc, bo mam mase rzeczy na głowie. Zatem teraz postanowiłam napisać krótko – same konkrety.
Zdjecia „tylko we dwoje” są PRZEPIĘKNE!!!! Zwłaszcza to „podwelonowe”, zakochałam się! Gapię się na nie 1000000 razy dziennie i powiem Ci szczerze, że to jedno zdjecie wystarczyłoby mi z calego ślubu! 😀 Kto go nie zobaczy to tak się zachwyca, że uszy by Cię rozbolały gdybyś wysłuchała tych pochwał wszystkich na raz! Nawet mój kuzyn, który ma 16 lat (Olek, nie wiem czy go kojarzysz z wesela) powiedział, że sam chciałby mieć takie zdjęcia ze ślubu! 😀 Więc szykuj się za kilka lat na wyjazd do Katowic! ;))) Naprawdę jestem oczarowana! Jesteś bardzo zdolna Iza! Bardzo! Powiem szczerze, że kiedy pstrykałaś zdjęcia, szeptałam do męża, że może mogliśmy zrobic kilka ujęć więcej, bo jakoś strasznie szybko to pstrykanie zdjęć Ci poszło. Ale teraz to rozumiem… że kiedy jest się profesjonalistą to wystarczy sekunda aby zatrzymac najpiekniejsza chwile… bądźmy nowoczesni… na karcie CF! 😀 Iza uwielbiam Cię! Ale jeszcze bardziej uwielbiam to podwelonowe zdjęcie! Nawet siebie na tym zdjęciu lubię, jakoś tak szczupło wyszłam 😀 hehe 😀 Poczekaj, muszę je teraz jeszcze raz zobaczyć!… Ach… no nic się nie zmieniło! Nadal jest piękne! 😀 Prześliczne! Aż czuć zapach jeziora! To zdjęcie będzie wisiało w największym formacie w naszej sypialni! Jeszcze raz dziękuję!!!!

Caluje Cie mocno!
I jeszcze raz dziękuję za zdjęcia!!!!!!! i za to że byłaś z nami!”

A oto zdjęcie, o którym mowa powyżej:

2 thoughts on “Entuzjastyczne maile i mała zapowiedź.

Skomentuj

