Kasia i Przemek – reportaż i sesja ślubna.

Zapowiedź już była a oto całość materiału z tego najważniejszego dnia dla Kasi i Przemka:

Pierwsze spojrzenie…

Jeszcze tego samego dnia, gdy wręczyłam im płytę ze zdjęciami, dostałam bardzo entuzjastycznego maila o treści, która poruszyła moje serducho (pozwolę sobie przytoczyć):

„C-U-D-O !!!!!!!!!!!!!! :DDD
Prezentacja i zdjęcia świetne, nawet te surowe! Uchwyciłaś wszystko, na czym nam zależało – wszystkich naszych bliskich, wszystkie emocje.. REWELACJA!!! 🙂
Dziękujemy raz jeszcze…”

I ja także dziękuję, że mogłam towarzyszyć Wam i Waszej rodzinie w tak radosnej i pełnej czułości oraz miłości chwili. Życzę Wam, abyście już zawsze emanowali tak pozytywnymi emocjami!
Baaaardzo wdzięczni Kasia i Przemek 🙂

2 myśli na temat “Kasia i Przemek – reportaż i sesja ślubna.

Skomentuj

