Ania i Marcin – sesja brzuszkowa, Trójmiasto.

Zanim wrzucę więcej zdjęć malutkiej Matyldy przedstawię jej rodziców. Kilka lat temu miałam przyjemność fotografować ich ślub a kilka dni temu owoc ich miłości.

Tu jeszcze owoc w brzuszku u Ani, ale już opiekuńczo chroniony przez tatusia:

Aniu – wiem, że już Ci to mówiłam, ale uwielbiam Twoje dłonie i uśmiech!

Marcinie – u mnie znalazłeś uznanie za super opiekuńczość wobec swoich dwóch kobietek.

I na koniec ciekawostka – 3 dni po sesji Matylda przyszła na świat, a po Ani nie widać nic a nic żeby był to 9 miesiąc 🙂

PS: Strasznie ciężko wrzuca się na bloga po jednym zdjęciu, dlatego ostatnio go zaniedbałam na rzecz facebooka. Jakby ktoś chciał mnie tam znaleźć to zapraszam na Izabelinda Photography.

Jedna myśl na temat “Ania i Marcin – sesja brzuszkowa, Trójmiasto.

  1. Patrzę i patrzę…i jaki świat jest mały 😉 Marcin, to mój znajomy 🙂 Nawet nie wiedziałam, że zostanie tatusiem. Gratulacje i świetny pomysł na sesję u Izy. Piękne zdjęcia 🙂

Skomentuj

