Gosia i Paweł. Reportaż ślubny.

Troszkę Was przetrzymałam w niepewności, mam nadzieję, że wybaczycie, gdyż teraz dla odmiany zasypię Was zdjęciami z pięknego ślubu i wesela pięknej pary – Gosi i Pawła. Ślub odbył się w małym, nastrojowym kościółku w Choczewie a wesele we wspaniałej posiadłości „Szlacheckie Gniazdo” w Kopalinie. Wszystko było piękne, miejsca, uczucie Młodych, ale także uczucia ich wspaniałych rodziców, którzy bardzo dbali o wszystkich gości. Dzięki temu czułam się wspaniale w ich towarzystwie!

No ale nie przeciągając struny 😉 Zapraszam na reportaż, plener za jakiś czas, bo mi strona siądzie 😉

Pełna energii, uśmiechu i życzliwości mama Gosi:

Troszkę kontuzjowany tata Gosi, dlatego mógł się tylko przyglądać tańczącym, ale skutecznie zabawiał gości przy stole:

Uroczy i spokojni rodzice Pawła:

I na koniec gorący uścisk teściowej 🙂

A gdy przesłałam kilka zdjęć Młodym na maila to dostałam bardzo entuzjastyczną odpowiedź:
„Achh!!! Super!!! Aż głupio mówić, bo to mój ślub, ale na niektóre zdjęcia po prostu nie mogę się napatrzeć!!! Że Ty takie rzeczy potrafiłaś wyłapać!!!! Nie pamiętam bym kiedyś cieszyła się tak z jakichkolwiek zdjęć:D I te sytuacyjne …super 😀 choć z pozowanych już też mamy swoje ulubione:) dzieki dzieki dzieki :D”

Normalnie skrzydełka rosną, gdy czytam takie słowa! I ja również Wam dziękuję kochani za wszystko!

6 thoughts on “Gosia i Paweł. Reportaż ślubny.

Skomentuj

