Anna i Karol – sesja narzeczeńska.

Było dość zimno, więc tych dwoje tuliło się do siebie, by ogrzać się ciepłem swojej miłości 🙂 Na mnie także ich uczucie oddziaływało i pomijając przemarznięte ręce aż mnie rozpierało z gorąca. Super było oglądać jak się czulą do siebie, śmieją, psocą sobie, tak jakby byli jedynymi osobami w Parku Oliwskim… Mam nadzieję, że udało mi się oddać na zdjęciach te emocje. No to miłego oglądania 🙂

Bring bring, ring 🙂

To zdecydowanie moje ulubione zdjęcia z tej sesji:

A na koniec pojedynczy portret pięknej Ani:

One thought on “Anna i Karol – sesja narzeczeńska.

Skomentuj

