Marta i Grzegorz. Zdjęcia ślubne – Trójmiasto.

Marta tak kocha swojego męża, że zgodziła się wyjść za niego po raz wtóry za mąż. Tym razem wzięli ślub kościelny oraz ochrzcili córeczkę Oliwkę, a ja ponownie doświadczyłam zaszczytu towarzyszenia im w tej uroczystości w roli fotografa.

Ślub odbył się w tym samym kościółku na Witominie, w którymi ja 10 lat temu ślubowałam wieczną miłość mojemu mężowi, w parafii Podwyższenia Krzyża Świętego.

Śliczny bukiet by Ola Pawłowska:

Potem Młodzi i ich goście podążyli do restauracji „Podkowa” w Rumii, bardzo klimatycznego miejsca:

Siostrzyczka Panny Młodej i mama chrzestna Oliwki:

Świadkowie Mariusz i Jola:

Tam po toastach i życzeniach miał miejsce pierwszy taniec Młodych i Oliwki:

Potem oczywiście był czas na hulanki i swawole 🙂

…oraz krojenie pysznych tortów z cukierni Sowa.

Potem DJ zaproponował ciąg dalszy tanecznych szaleństw oraz ciekawych konkursów, w których bezkonkurencyjny okazał się ojciec Pana Młodego!

Było szukanie kobiety z największą liczbą koralików w naszyjniku:

Były tańce z pomarańczą:

Zabawa w „gorące krzesła”:

No i oczywiście mnóstwo toastów!

Na koniec okazało się, że buty które Młodzi zdjęli podczas tańców zostały zarekwirowane przez niektórych gości. Chcąc nie chcą należało obuwie wykupić gorącym pocałunkiem oraz zabutelkowanymi fantami.

Dziękuję Wam kochani, że pozwalacie mi być świadkiem najpiękniejszych chwil w Waszym życiu!

2 myśli na temat “Marta i Grzegorz. Zdjęcia ślubne – Trójmiasto.

Skomentuj

