Suszki i inne zimowe objawy.

W drugi dzień świąt pojechaliśmy do mojej mamy do Bytowa. Działo się tam działo, bo zjechała się cała rodzinka i było bardzo gwarnie, wesoło, ciepło, rodzinnie – czyli jednym słowem wymarzone święta! Narobiłam troszkę zdjęć, ale że moja rodzina nie lubi być wystawiana na widok publiczny w internecie wrzucam tylko trochę suszków z kompozycji autorstwa mojej mamy i ze spacerku…

Śniegu nie było.

Tą choinkę moja mama dostała kiedyś w prezencie ode mnie… pięknie rośnie…

Skomentuj

